Monday, October 4, 2010

beremosi


lemah betul bab2 sedih nieyh...
banyk benda....banyak perkra bermain difikiran...
hmmmm......
geram sgt,,,x dapat nak terima bila ex jadi kawan..
betul pepatah atok ahmad aku...*kawan leh jadi kekasih..kekasih x leh jadi kawan*
betul3....^^
tpi aku xleh luahkan kat dye,,,,t takut menghalang perjalann hidupnye dan kebebasannya...
nak ke x nk ke...suke k x suke k....aku kene terima....wajib!terima...
bukan x pernah luah kat dye....tpi katenye...xde ape2....kisah lame...
hmmm...soal hati xleh pakse kan?
betul lah tu....
hmm
boleh plak main tagged2 pic...
bukan ke boleh romve tagged tu?..
ntah....
setahu aku boleh...
suke hati lah...x nk dah ckp ag...
^^senyum selagi mmpu...
wajib! happy....
wajib!..
wajib!
smile always..jgn runsingkan fikiran dye...
dah byk kali dah ko(aku) susahkan dye..igt2!
shhh,,doa2lah dye x bc post aku niyh,,ameen..
waji syum & ceria.....jgn susahkan dye...^^

No comments:

Post a Comment

 
;