Sunday, September 26, 2010

???...persoalan

kenapa insan ini sering ku lihat dari jauh.
mengikuti perkembangannya..
kesihatannya...
pelajarannya..
perjalanan kehidupannya..
teman hidupnya..
segala galanya..
walaupn......
tiada kata darinya...tiada harapan untukku..
tiada syumn untukku darinya.,,,
tiada lambaian terakhir darinya untkku...
dye.........
nun jauh disana..di bumi anbia.,
melanjutkan pelajaran..
bahagia...gembira....
tapi aku?
hnya mengira detik waktu untuk dye dimiliki insan lain
berapa ramai jejaka ajnabi singgah di hatiku...
tetapi...aku masih x dapat mengatasi perasaan ini..
dikelar berkali2,,,dilayan bagai insan yang tiada hati dan perasaan..
masih jua begini....
aduhai,,mengapa begini???
rayuan berganti rayuan,,,hilangkan perasaan ini ya Tuhan....
kasihani insan yangmenyayangi diriku seadanya...
hindarkan fikiran ku dari mengingati kisah ini ya Tuhan,,,
dye ku anggap ......tidak!..dye bukan sesiapa....
aku bahgia tatkala melihat wajahnya ceria...tetapi dalam masa yang sma...
aku derita....aku kehilangn insan ini hari demi hari.,,,bulan demi bulan,,tahun demi tahun...
hilangkan memori ini darpada igtn ku...bantu aku ya Tuhan....

No comments:

Post a Comment

 
;