Tuesday, March 8, 2011

pandangan mata ckgu....

opss...hari ni punye citer..
hairan sungguh...kenapa la ckgu sej 2 asik memndang ke belakang ....perhati jer cik kak cik kak yang agk naughty (biha ,qila,mira bainun termasuk aku)..
terutama aku lah kot....sejak kejadian di 6 rendah...(terbongkar rahsia affair aku ngan presiden)....mata ckgu...x lepas pandang aku walaupun waktu ngaja....seram betol...
asik kene atackk jer...`aina ,,,boleh x`..`aina..baru tulis ckit ,,tgn dah lenguh?~`..`aina fhm x?`....tu lah antara lontaran2 yang dilontarkan ckgu sej pada aku...rase cm kecut jer perut...hehe,,,aku pun ape ag.....mengangguk-angguk kan kepale,,,tnda `ye ckgu,,,phm ckgu,,,,`atau pun trsenyum kambing+blurr....`
aih....mcm2....
lucky nasib aku,,,sebb paper sej boleh tahan markahnye,,,,(ye k?pasan jer kot)...sekurang2 nyer leh cover pe benda yang tersirat di sebalik pandangan ckgu....hehe....
x da idea la pulak.....sampai cini je lah...tata.....nk wat muet nye latihan....boleh mati akal kalo x siap homework...daaaaaaaaaa


1 comment:

purple LADY said...

hahahhahahahahhhaa
kelaka la :P

Post a Comment

 
;