Monday, May 30, 2011

vrOomm!!!...



28 Mei 2011.
pristiwa yang tak dapat aku lupakan....
mungkin ini adalah `first date` aku bersama dengan sahabat karibku dan `SEKUTU` kami...^^

bimbang di salah tafsir kami pergi menjamu selera nun jauh dari `fakulti ` kami...
ditemani dgn topi keledar yang dipinjam ... kata s
alah seorang dari pada `SEKUTU` kami ianya dipinjam darpada salah seorang classmate ...jadi tanpa ragu2 aku meneruskan `agenda` yang terhalang disebabkan ketiadaan helmet....

VrOOoommmm!!! (sahabat karib ku memecut laju ......)
hampir tejatuh aku dibuatnya....mklumlah aku ni agak berisi orangnya...hehe ^^
cahaya mentari yang terik membuatkan kulit kami yang mulus ni terasa pedih...`putri lilin` +_0

setibanya di destinasi ..... SEKUTU kami telahpun tiba
& menanti ketibaan kami....
wajarnya....sebagai insan yang tidak pernah menjejak kan kaki ke mana mana selain library ....aku terasa malu yang teramat termasuklah sahabatkaribku yang pada fikiran ku...sudah terbiasa dengan keadaan yang dialami.....padahal destinasi kami hanyalah di tempat awam+ umum....agenda: hanyalah makan-makan & berkongsi cerita & bergelak tawa..

menu pilihan hanyalah ayam+ kentang + air pepssi....sahabat karibku memilih burger+ ayam+ air pepsi...haa...ditambah dengan aiskrim sebagai pencuci mulut... kenyang sungguh,,,(disbbkan `SEKUTU` ... lapar jadi kenyang...kenyang jadi lapar)..isk3..

bermula dengan ragam sahabat karib ku bersama `sekutu nya`....dan perkongsian cerita berkaitan masalah displin yang dihadapi menjadi tajuk utama perbualan KAMI...

aku tertarik dengan ragam SEKUTU ku yang agak s**** untuk brkongsi cerita.....
baguz lah....sekurang2 nya...sifat pe**** membuatkan diri SEKUTUku berbeza dengan yang lain....nice act... ^^ len kali boleh belanja lagi....yahOo!!!

sememangnya ianya adalah pengalaman paling BEST! untuk aku lalui pada tahun ni....
moga persahabtan kami dipermudahkan...dan terjalin satu hubungan yang erat dan direstui oleh keluarga dan sahabat handai.....

hmm...perjalanan kehidupan semakin mencabar....moga kali ini adalah yang terbaik untuk kami bereempat......aku - ****** & shabat karib - ******.....4 ever..



No comments:

Post a Comment

 
;