Friday, April 8, 2011

hATe.......





jumpe lagi!
aih..lagi 2 hari nk xm ni,,bleh pulak leka jer....
isk3...


opss..
ASSALAMUALAIKUM..=) ( mcm mana boleh lupa pulak ni)

topik kali ni...berkisar tentang...perasaan benci+x suka yang meluap2...isk2..cmne boleh jadi mcm ni...hmmm...saat ku lihat sen
yum `COMELnya` ...(cewah)...aku rase amat marah.....geram...benci,,mcm2!!!..(ape nk jadi
ni,,,,)
seriously..
Mmg tak main-main....aku rase spnjg aku bernafas kat dunia ni....ni kali pertama aku rase mcm ni.....(MAAFKANLAH `BELIAU`)...pecah rekod...kerana..
-saya terdiri daripada orang yang sgt penyabar-
tpi kali ni......ia
mele
tus seperti...<===GUNUNG BERAPI!!!!

i*EEn..

hate u very much!!

tpi......

aku kene simpan jer amarah ni....(sabar2)

tak boleh marah2...kene ape??
kene snyum lah...SENYUM!!!

aku nk tgk boleh berapa lame korang bertahan...(1 hari?1 tahun?100 tahun?)-agak menyampah lah aku dgn proses `kesetiaan` yang awak tunjukan tu i*EEn..-
agak2 la...
bukan aku x kenal sape tu `wanita`...
(tuan hakim...can i kill this `cute girl`???)-(issyyhh...sabarlah!!!)

fuh....meluap2 .......(astaghfirullah...mcm mane boleh lepasi tembok kesabaran ni)

inside heart:
aku jengkel melihatnya.
aku benci melihatnya.
aku marah melihatnya.
aku meluap melihatnya.
aku benci senyuman nye.
aku benci tingkahnnya.
aku benci segala galanya tentang dia..(serangkap puisi untuk sang pemarah)

AKU TAK REDHA AKAN PERBUATANNYA!!(jgn!!redhalah kamu akan perbuatannya,,lantas kamu beroleh kebahagiaan selama-lamanya)amin

nOTE : Bila nafsu amarah menguasai diri, akal fikiran tak lagi berfungsi. ... (bagaimana kerdil and lemah nya manusia - bila datang ujian dan bisikan)
“Wahai sekalian orang-orang yang beriman sabarlah kamu sekalian dan teguhkanlah kesabaranmu itu.” (QS. Ali Imran:200)

“Mohon pertolonganlah kamu sekalian dengan sabar dan mengerjakan shalat. Sesungguhnya Allah beserta orang-orang yang sabar.” (QS. Al Baqarah:153)


No comments:

Post a Comment

 
;