Friday, April 22, 2011

kekasih hati ku ...
Ingin kulantunkan doa untuk dirimu malam ini..
Hanya ada satu doa yg kan ku urai untuk dirimu

Ya Rabbi ..lindungilah kekasih hati ku malam ini
seperti dirimu melindungi alam sejagat raya ini

Ya Rabbi,,sentuhlah kekasih hati ku malam ini ..
seperti aku menyentuh 33 butiran tasbih ini

Ya Rabbi..rangkulah kekasih hati ku malam ini ..
seperti aku merangkul alquran di dada ku ini

Ya Rabbi..bisikan selalu keindahan pd kekasih hatiku malam ini ..
seperti aku mengalunkan ayat-ayat suci milik Mu ini

Ya Rabbi..beningkanlah jalan fikiran kekasih hati ku malam ini ..
seperti aku menyucikan diri dengan air suci dari Mu ini

Ya Rabbi..genggamlah jiwa raga kekasih hati ku malam ini .
seperti aku menggengam keyakinan hidup pada diriMu

ameen~

No comments:

Post a Comment

 
;